Ben jij een kei in sales en zoek je een mooie uitdaging?

Wat is jouw opdracht?

Het mensen en organisaties makkelijker maken. Dát is waar Factuurportaal het voor doet. Met state-of-the-art cloudoplossingen nemen zij de inkomende factuurverwerking uit handen van klanten. Dit bespaart tijd, kosten en een hele hoop bomen!

Scale-up!
Dit jonge bedrijf timmert flink aan de weg. Én heeft inmiddels een mooie positie op de markt veroverd. De basis staat. Tijd om de groeifase stevig in te zetten. Factuurportal wil over 3 jaar top 3 speler zijn. Focussegmenten zijn gemeenten, zorginstellingen, woningcorporaties, onderwijsinstellingen en bedrijven die affiniteit hebben met RPA. Maar ook segmenten die nog niet op de radar staan behoren tot de mogelijkheden.

Het is jouw opdracht om middelgrote spelers in de markt te overtuigen van de toegevoegde waarde van Factuurportal. Je maakt nieuwe klanten en zorgt ervoor dat deze tijd, kosten (en bomen) kunnen besparen!

Status na 6 maanden: Alle ins en outs van de oplossingen ken je. Effectieve marketing heb je (mee) vorm gegeven en uitgevoerd. Daarmee zijn leads gecreëerd en relaties opgebouwd. Je hebt je eerste abonnementen verkocht.

Na 1 jaar: 8 nieuwe klanten (abonnementen) heb je toegevoegd aan de portefeuille. Ook heb je zicht op partnerships met relevante organisaties als systeemaanbieders en brancheorganisaties.

Daarna: Je hebt je bewezen als commerciële kartrekker van Factuurportal en levert een essentiële bijdrage aan het succes. Ondernemerschap en ambitie worden hier gewaardeerd. Ooit gedacht aan aandeelhouderschap of een rol als MD?!

Hoe ga je dat aanpakken?

Heb je zin om te bouwen? In deze boeiende rol zorg je voor groei. Niet vanachter een bureau natuurlijk. Je stroopt je mouwen op!

Wat?
Concreet verkoop je abonnementen op basis van het jaarlijkse factuurvolume van organisaties. Abonnementen lopen minimaal een jaar. Doe je het goed, dan kan dat gemakkelijk 5 jaar worden. Je biedt klanten een ‘plug-and-play’ (AI/RPA) cloud oplossing voor bulkverwerking van inkomende facturen. Het gehele ketenproces van inkomende factuurverwerking kan zo worden geautomatiseerd. Een van de meest arbeidsintensieve en repetitieve processen binnen een financiële afdeling. Hier kun je een hoop financiële professionals héél blij mee maken!

Hoe?
Bij start ontvang je een paar warme leads. Deze grijp je met beide handen aan en maak je tot een succes. Daarna is het is up to you! Met veel plezier netwerk je actief door het hele land. Met jouw enthousiasme, drive en gunfactor open je gemakkelijk deuren. Als geen ander weet je hoe belangrijk een goed gevulde funnel is. Tijdens de (soms) lange trajecten verlies jij jouw doel niet uit het oog. Je bent een echte ‘deal maker’. Daarbij helpt jouw analytische vermogen om vlot te schakelen, behoeftes te identificeren en zo prospects te overtuigen.

Aan wie?
De toegevoegde waarde van Factuurportal is het grootste voor middelgrote bedrijven. Segmenten waar kansen liggen zijn gemeentes, woningcorporaties, zorg- en onderwijsinstellingen. Maar ook bedrijven die het leuk vinden om RPA toe te passen. Denk daarbij aan bedrijven binnen de retail, bouw en installatietechniek. De huidige segmentering is een startpunt maar is niet in beton gegoten. Zie jij andere segmenten waar je succesvol kunt zijn? Ga er dan voor!

Tevens creëer je allianties met relevante (implementatie)partners als systeemaanbieders of brancheorganisaties. CFO’s, IT Managers en Hoofd Administratie zien je graag komen. Zij herkennen in jou een nieuwsgierige en serieuze gesprekspartners die hen helpt het werk makkelijker te maken.

Met wie?
Het team is klein, jong en enthousiast. In totaal 6 medewerkers bestaande uit 1 Manager Support Desk, 4 support medewerkers en Managing Director, Rob Klaver. Rob is je sparringpartner. Maar natuurlijk heb je zelf het stuur stevig vast!

Wat breng je daarvoor mee?

  • Consultative sales ervaring bij voorkeur op het gebied van software/ICT oplossingen
  • Nieuwsgierigheid, winnaarsmentaliteit en talent voor ‘deal making’
  • Ervaring en/of affiniteit met (online) marketing is een absolute pré
  • FUNfactor en empathisch vermogen; jij verbindt en krijgt het vertrouwen
  • Netwerk in de (semi-) publieke sector als woningcorporaties en zorg- & onderwijsinstellingen of andere interessante segmenten
  • Kan gemakkelijk schakelen met financieel (administratief) onderlegde gesprekspartners
  • Ambitie, ondernemerschap en de wil om mee te bouwen aan een organisatie in ontwikkeling

Wat krijg je ervoor terug?

  • Werken met toekomstvaste, eigen ontwikkelde, plug-and-play oplossingen
  • Ruimte om te ondernemen, impact te hebben en groei te realiseren
  • Werken met een klein, jong en enthousiast team vol ambitie
  • Vrijheid en ruimte om de rol naar je hand te zetten en je eigen stempel te drukken
  • Concrete kans om aandeelhouder te worden bij bewezen succes
  • Prima pakket arbeidsvoorwaarden waaronder een aantrekkelijke bonusregeling en een auto van de zaak
  • De kans om een bijdrage te leveren aan een beter milieu

Heb je interesse?

Reageer via www.velde.nl/factuurportal. Voor meer informatie zoek je contact met Vivanne Geurtz van Velde via 088 60 70 100.