);

Hoe Factuurportal waarde toevoegt aan uw organisatie

Hoe Factuurportal waarde toevoegt aan uw organisatie

Hoe Factuurportal waarde toevoegt aan uw organisatie

U kent het wel: grote stapels papieren facturen die vervolgens handmatig ingevoerd moeten worden, of wellicht maakt u al gebruik van een scan- en herkenoplossing. In beide gevallen komt er het nodige handwerk -inclusief een visuele controle- aan te pas om de factuur in de financiële applicatie te krijgen. Kortom een tijdrovend, inefficiënt en foutgevoelig proces.

Het kan ook anders! Hoe? Door Factuurportal in te zetten om alle inkomende PDF- en UBL-facturen 100% correct en volledig automatisch te verwerken. Binnen 5 minuten wordt een ingezonden factuur verwerkt, gevalideerd op wettelijke- en klantspecifieke factuureisen en doorgezet naar uw financiële applicatie.

Factuurportal zorgt ervoor dat uw organisatie:

  • Tijd en geld bespaart
  • Papieren facturen terugdringt
  • Spookfacturen en dubbele facturen tegengaat
  • Altijd inzicht heeft in de status van ingezonden facturen
  • Kan profiteren van korting voor het snel betalen van facturen
  • Minimale tijd kwijt is aan de verwerking van inkomende facturen
  • Verwerkte facturen gemakkelijk kan opvragen met één klik op de knop
  • Geen eindeloze correspondentie heeft met leveranciers over foute facturen

Factuurportal garandeert 100% correct verwerkte facturen en maximale leveranciersadoptie. Zo haalt u de meeste toegevoegde waarde uit elektronische factuurverwerking.

Benieuwd naar wat Factuurportal voor uw organisatie kan betekenen? Vraag een demonstratie aan!

© 2021 Factuurportal